Cool Blue Outer Glow Pointer

» Att spoila och inte spoila

Idag är det uppdatering, som varje onsdag. Idag kom det sälar o nya uppdrag. Folk spoilar hela tiden, både på IG och även på global o andra chattar. Och jag tycker att folk blir för sura. Det kanske är uppdrag som man vill se själv o inte se på bilder o redan ha hela uppdraget framför sig men måste man bli sur och kanske göra något jätte dumt?. Jag kan tex idag logga in lite senare och för att inte se spoilers så bara är jag inte inne på instagram o facebook eller vad det nu än är. Dock så hatar jag när folk postar spoilers på uppdrag dem sovit över till. Det är något som inte alls är kul då man väntar tills nästa dag.. 

Så ja det var ett litet tips från mig hah. Är hemma nu o väntar på att mina föräldrar kommer hem och jag äntligen ska få se dem där sälarna :). Och ett inlägg om det kommer också men såklart med spoiler varning!

EDIT: Som jag nu märkte så kom det trots allt inga nya uppdrag idag men isenberget vill man jue somsagt upptäcka själv ;)




Var det uppdrag idag? Det märkte jag inte av? O.O

Svar: Nej det var det inte :)
Viktoria Catpaw

2015-01-07 // 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: