Cool Blue Outer Glow Pointer

» Tigerangel - Tigi

 
Tigerangel som är kallad Tigi som utalas Tajgi. Han är min förstas häst på 10 år. Rasen vet jag inte men det är i alla fall min starthäst. Han har blivit lugnare men det betyder inte att han är en gammal gammling. Han älskar också att hoppa i vattnet men inte så mycket som Darki. Han favoritmat är hö han hatar allt annat men det som han kan ha för sig att äta är äpplen. Just nu så rider jag inte så mycket på honom men jag har fortfarande kvar honom i mitt hjärta. Stallflickan brukar sköta om honom ofta eftersom jag inte har så mycket tid längr, massa champ uppdrag och banor som jag gör med mina andra hästar. På han brukar jag använda lite mer lugnare saker som fina söta grejer endå om han är en hingst. 
 
(Gammla bilder, rider inte på honom så ofta så tar inga bilder heller)
 
 
 
 
 
 
 
 


Hjälp mig! På mina senaste inlägg syns det bara 3 hur gör jag så.att alla senaste inlägg syns?

Svar: Svårt att förklara sorry det är för svårt.
Viktoria Catpaw

2013-12-11 // 13:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: