Cool Blue Outer Glow Pointer

» Mitt förråd (;

Kände för att visa hur mitt förråd ser ut då jag faktiskt är ganska stolt över vilken ordning jag har (;
 
Så mitt sätt att sortera är efter sort och flikarna (1-8) sorterar jag från huvud till fot :P
 
 
Så här är då första "fliken" på klädavdelningen, som ni ser så kan man sätta allt här på huvudet :3
 
 
Lite huvud saker här också och även lite saker och mat :P
 
 
Långarmade tröjor 
 
 
Kortarmade tröjor + klänningar
 
 
Byxor, shorts och kjolar 
 
 
Vantar 
 
 
Skor
 
 
Arkeologiska saker xD
 
 
Sadlar och schabrak
 
 
Träns :3
 
 
Dekorationer till hästen + hästskor + sadelväskor
 
 
Och mina fina medaljer, har haft många fler men sålde alla och sparade en från varje champ, första platsen bara tyvärr. Orkar inte tävla mer då det är sjukt svårt och vissa speedhackar osv.
 
 
Mina två hundar, den svarta ska föreställa Snappy, min IRL hund och fyra nallar :P
 
 
Dock så är han sjukt större nu men det var typ den ända bilder jag hade på datorn.
 
 
Och nu min ryggsäck, vet inte varför jag har ett hästsko där men aja. Det är så den brukar se ut :3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: