Cool Blue Outer Glow Pointer

» My family

 


asfin bild! och asfin redigering på håret det blev faktiskt riktigt fint!

Svar: Tack !
Viktoria Catpaw

2014-06-07 // 16:48:26

Vsg asså du redigerar riktigt fina bilder försökte redigera en bild på min nya dator idag jag laddade ner Gimp igår version 2.8 jag testade att gå in på gimp idag, men den bara lagga upp sig för varje gång och när jag ska redigera luggen i paint ser det ut som man nt klippt luggen på ett år! helt kaos blev det verkligen jag vet att du är jättebra på att redigera. vilken version har du på din dator? och vilken version har du på din gimp? , jag har windows 8. laddade ner version 2.8 så vet du vilken version som är lämpligast för windows 8? /Mvh Natta L

2014-06-08 // 14:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: