Cool Blue Outer Glow Pointer

» Känd osv

(OBS TA INTE DET SÅ ATT JAG SKRYTER ELLER NGT)

Jag kan inte direkt kalla min själv jätte känd, jag är en av dem första spelarna på server 2 så folk känner igen mig, kommer fram till mig minst en gång per dag och säger något som omg viktoria catpaw eller vad det nu än är. Men dem är inte mina vänner dem känner igem mig från yt, och det gör så folk känner igen mig. Jag skriver inte ngn stans att jag är känd eller så. Jag har yt. Jag visste inte om jag skulle vara bra men på något sätt blev jag det. Folk började gilla mig för det jag gör och kalla mig känd. Det finns fler sätt att bli känd, ha IG men nu menar jag inte en med 1k följare utan typ 3k. Som ni vet så följer vissa folk på ig bara för att du följer dem eller bara för det är sso konto, finns också dem som gillar dig. Folk som jag tycker är kända på server 2 är, Isabella Waterstar. Hon har spelat också på början på server 2, och ägde en blogg och hade yt och folk beundrade henne.
Så för att bli kallad känd på något sätt på iaf en server måste man nog ha minst 100-200 personer.

En annan grej för att kalla sig känd är att man måste ha ngt som visar att man finns, inte bara IG för där som sagt följer dig folk av 3 olika anledningar som jag sa innan. Man kan ha en blogg, men inte med bara 4-100 läsare utan minst 100. Och YT och där med minst 500 följare. Klart man kan ha folk som gillar dig och kallar dig känd men oftast bara för man själv säger det.
Jag har aldrig sagt att jag är känd jag har alltid svarat "Jag har snart 2000 prenumeranter på YT". Nu kanske jag skrev att jag är känd men bara på server 2.. Såklart det finns folk som inte känner igen mig och du får gärna ha egen åsikt så skriv din åsik i kommentarerna ^^

Skrivet via mobilen.



Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: