Cool Blue Outer Glow Pointer

» Adios Great Fighters...

Okej dags att förklara varför yep..
Jag är ganska upptagen nu för tiden. Klart det blir sommar lov nu men vadå ska jag spela på datorn 8 timmar varje dag eller? 
Jag kännde press när jag loggade in på sso, jag loggade in då och då bara för GF, för att fylla i schemat med event jag endå inte kommer på. Klubben blev mindre och mindre aktivare, inga event, jag orkade inte skriva ner schemat kön osv. 
Synd att ca 60 personer inte fick chansen att testa GF.. Innan hade jag power, event varje dag, hemma varje dag, lekar med min undebara klubb men det är slut nu... Vi har minnen ni alla från GF har mig på er vänlista.. Förlåt...
Ni måste även förstå att jag inte är en robot, att äga en klubb är inte lätt. Speciellt när bara en person kan ändra klubb info osv annars skulle jag ha kvar GF om Crystal kunde hjälpa mig med schemat, bjuda in, klubbinfo and so on.
 
Och idag gick jag med i Magic Heroes, mindre press att jag måste fixa allt.
Jag ska testa lite olika klubbar (om jag får xD), ska testa varje i ca 1-2 veckor sedan väljer jag den jag gillade mest :)
 
 
Speciella tack till dem medlemamrna som var med i GF mest och var mest aktiva: Alice Silentpaw, Alice Fastknight, Julia Dogson, Julia Lowland, Cryss Pyss, Molly Kinglake. Ni var med på dem fleta eventen, hoppas jag inte missade ngn .
 


kommer sakna er!

2014-06-10 // 21:52:25

Saknar er alla så sjukt mycket asså :'( 😭❤️

2014-06-10 // 23:06:42

Trodde jag också var aktiv.. -.-

Svar: Daisy jag såg dig aldrig inne nu för tiden xc
Viktoria Catpaw

2014-06-11 // 18:54:04

Trodde jag också betydde nått det där sved hårt när du skrev att det bara var dem men Jaja jag är visst inte aktiv

Svar: Oh jag glömde dig förlåt xc Det var 50 personer så klart jag kan glömma några :(
Viktoria Catpaw

2014-06-14 // 20:03:17

Stackare Stacy, Tycker också att jag var aktiv men jag kanske inte var med på många event men men jag var iaf inne varje dag! Jag blev inte kickad heller och man blir väll utsparkad när man inte är aktiv men jajja men du kunde skrivit istället T ex " Tack alla i klubben" istället för dom du skrev nu... Det var nog många som blev sårade av det!

Svar: Event är ju viktiga... :/
Viktoria Catpaw

2014-06-14 // 20:33:48

tycker inte att event är sååå viktiga För många blev nog sårade

2014-06-22 // 22:59:12

Trodde jag var aktiv men var kanse inte på gätte många event men var inne varge dag och var med er oavsätt och kom på så många event jag kunde men tack för den tiden i GF och träffade många snälla människor där och bland annat tanja yellowcamp som jag skypar med nästan varge dag

2014-09-04 // 21:15:37

Höre ni tjata inte på Viki hon har nog gjort allt vad hon kan och jag tror hon redan har det tillräckligt svårt men eftersom jag inte hann vara med i GF ett längre tag så förstod jag egentligen inte vilken underbar klubb det egentligen var <3 På senare tid har jag faktiskt förstått det mer och mer. Kommer alltid minnas Gf... <3

2015-02-03 // 08:48:30

Hejsan:) jag har alltid önskat gå med i Grat Fighters elr vad de hete:) är det Vicktoria Catpaws klubb?
Får jag VÄRKLIGEN gå med? assåh ni bestämmer om jag får men det skulle värkligen vara en stor överaskning om jag fick gå med ni kan posta mig på STARSTABLE Jag heter:Apollinariya Purpleforest kanske lite svårt att stava men iaf ett rätt roligt namn lixom xD Men jag är jätte aktiv i chatten och är jätte aktiv när jag ska på event SNÄLLA SKULLE VARA EN STOR ÄRAN OM JAG FICK! MHW|Apollinariya|Viktoria Catpaw Kanske Stavar dåligt men hoppas ni förstår vad jag skriver!

Svar: Klubben har varit upplöst i mer än ett år nu :)
Viktoria Catpaw

2015-07-25 // 21:47:09

Tack För Svar Viki Du Är Världens Bästa;)

2015-07-26 // 14:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: