Cool Blue Outer Glow Pointer

» God jul!

Visste ni att om 3 dagar fyller min blogg 1 ÅR?
Sjukt va... Och en av dem första inläggen var faktiskt om jul, ni kanske vill kolla in det? Klicka HÄR.
 
Och såklart denna bilden från förra året aww :3
 
 
Haha okej nu är det nytt år och nya.. nä samma uppdrag. Blev väldigt besviken då jag inte känner nån stämning alls, jag behöver inte äns läsa för att få veta vad som händer.
 
Idag så hände mig en sak som gjorde många förvirrade, jag loggade in runt17 tiden och ingen kunde logga in till nu då jag skriver detta 18:47 och nästan ingen är inne, har bara sätt ca 10 st personer. Så jag gick på äventyr foreveralone och gjorde alla jul uppdragen + dino uppdragen. Då det inte var så mkt folk var det kul att man såg allt och inte full proppat med folk som vanligt. 
 
 
Så jag började mitt äventyr hos jultomten och man fick sätta upp en julgran om förra året!
 
 
Och vad är en gran utan dekorationer da..? Inge julgran iaf. Så dags för lite pynt!
 
 
 
Sen så fick man en hel del av tomten, hela 8 jul önskningar!
 
 
Men jultomten gillade inte mig och gav mig 4 dubbelpar på saker jag redan fått förra året. Tack tomten!
 
 
Väldigt snäll eller hur? ;C
 
Sen så bad mig Steve påminna rådsmannen om att julen är pvg! (Endå om det skiner sol och är typ as varmt ute i Jorvik men okok)
Så jag stack till rådsmannen och han bad mig hämta en julgran också!
 
 
Och sen som vanligt, VÄNTA TILLS IMORGON uppdrag. Tack tack.
 
Och inte någ med det, tomten blev sur och sa att jag inte får mer julklappar idag, endå om jag hade två jul önskningar.. >.<
 
Ingen bytes sak över säcken, fu.
 
 
God Jul!
 
 
Och nu har ni chansen att få dem snygga brillorna jag haft på mig nästan hela tiden detta året!
 
Jag fick dem faktiskt av tomten förra åretså nu kan ni få dem ^^
 
Hoppas ni får lite bättre saker än jag iaf, men jag blev jue trots allt ca 500js rikare! ;3
 
 
Och ni kanske undrar vad jag tycker om årets jul?
Inget roligt, eller jo dekorationen men snön kommer troligtvist nästa vecka så det kanske får mig på bättre humör :d
 
Nu är det bara att vänta på detta racet och snön antar jag, och såklart renen!
 
Sweet 2013 ♥ #foreversaknad
 
 
 
 
 
 
 


Men det tokigaste är att Rådsman inte fattade det först, han hade ju redan tomteluva xD

2014-12-20 // 07:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: