Cool Blue Outer Glow Pointer

» Arkeologi

Jag fick då spela igår och gjorde dem nya uppdragen. Dock tog jag inte några bilder igår men kan endå berätta vad jag gjorde.
Så hon den där tjejen med hunden ville få tillbaks Frank, han var då ett zombie och blev det genom att bli träffad av en blixt, hon ville att vi träffar honom med en blixt. Vi samlade blixtrar med en speciell maskin och fortsättningen kom då idag.
 
 
Samla samla blixtrar!
 
Sedan var jag tvungen att ta med mig den där maskinen till Frank så man kunde ladda honom med en blixt ;D
 
Franke blir träffad hihi
 

Sen så vaknade Franke till liv igen och började prata om arkeologi..Och gav mig en fin fin ROSA mössa c;;
 
 
Vi träffade även Frankes vän..
 
 
Som ja också gräver.
Han gav mig Gamla Bettan, Frankes hacka!
 
 
Sen fick jag gräva för första gången, och hittade ett skelett!
 
 
 
Sen så var det bara att gå på äventyr och söka mer fin fina grejer! Så går arkeologi till!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: