Cool Blue Outer Glow Pointer

» Serie och blablabla

Som ni kanke såg på min Yt kanal så har jag gjort 2 serier, som det bara kom ett avsnitt av.
 
Men VIKTORIA GÖR ETT TILL AVSNITT?!?!??!!!dhgagfjhgfajkfhakfhna
 
Ja alla vet att man måste filma och redigera men det är en sak till. Musiken. Seriöst det är MUSIKEN som förstör alla mina ideer, jag kan inte hitta bra musik! Jag är sämst på det vad ska man skriva in sad music, happy music, blablabla music? Sedan kanske jag använder jag den musiken och videon blir blockad pga att jag snott musiken! Orkar inte. så många ideer, så mycket men dumma musiken förstör ALLT! Har ni kanske nån sida med bra musik, inte typ Justin Bieber eller vad ni nu än gillar utan liksom utan röst, instumental musik av alla typer...?
 
Ehh ska föröka göra en ny serie med bra manus och sedan leta musik... Kanske ha med GF i serien..? Får se hur det blir men nu dags att skriva manus och skriva till musik som jag ska leta efter... Adios. 
 
 


» Jane

Kopiera inte av min och PS idé nu bara! Nämligen skrivit copyright på den storyn vi använder. Så inger liknande får komma ut på yt! Men tror inte det heller men ja, ville bara att du skulle tänka på det så jag var säker! ^^
Menar inte för att vara elak mot dig, ska bli kul att följa din serie! Ville bara säga det du kanske sätt att vi börjat med det! Så lycka till med det, skriv gärna på IG när du lagt ut :)

Svar: Har redan skrivit en serie och det är om en tjej, som hade en bästavän sedan försvinner hon och ja du får se när den kommer ut hihi ^^
Viktoria Catpaw

2014-06-02 // 00:03:10
» Jane

Glömde en sak! Måste ju börja följa dig på YT, Höh. Gör det nu iaf, ha det så trevligt! xD <3

Svar: <3
Viktoria Catpaw

2014-06-02 // 00:09:57

Sök på typ, " sad music intrumental " eller något cx

Svar: cx
Viktoria Catpaw

2014-06-02 // 07:35:39
» Jane

Men det låter ju grymt! Du får ta och skynda dig med den! Sen som Cryss sa, sök på det eller " Sad/happy movie music" borde funka om inte låten är så känd. Eller så kan du kanske köpa en bra skiva på iTunes då är det lagligt att använda musiken på YT så då tar dem inte bort dem!
Men jag har verkligen inte det problemet, har ju bara typ 75 prenumeranter så tror ingen ser in musik! XD

Svar: x)
Viktoria Catpaw

2014-06-02 // 09:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: