Cool Blue Outer Glow Pointer

» Hejdå sprickor!

 
 
Nu slipper jag se dem rosa sprickora på ett tag iaf! Känner mig stolt haha.
 
 

 
 


Vad skönt att få bli av med sprickorna! Jag blev klar för ett tag sedan, det var typ mitt lovs lyckligaste dag x)

Svar: Haha ja eller hur, man blir så lycklig :D
Viktoria Catpaw

2015-01-10 // 10:31:43

Jag tog tag i sprickorna direkt när jag fick dem och blev klar rätt snabbt hehe c8 G.E.D's fraktion slöade jag dock sönder med, så jag blev Beundrad med de för ungefär en månad sedan eller något. Ta tag i det, känslan när man äntligen blir klar med de alltså! *-* Fin blogg förresten, fina bilder och bra text c: Dock tycker jag att Meny-vimpeln och skuggan överlappar inläggen, vilket enligt mig är rätt störande även fas det bara är några centimeter. Du kanske kan flytta den till högra hörnet eller flytta ut den lite mer mot kanten? :)

Svar: GED uppdragen går ganska segt men gör dem då och då. Tack så mkt ! Tack för att du sa till om den där meny-vimpeln, då jag har en stor skärm har den inte varit störande men det är bra att du sa till, ska försöka flytta upp den så den inte stör :) Kram, Viki
Viktoria Catpaw

2015-01-10 // 17:20:45

Hi

2015-02-04 // 04:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: