Cool Blue Outer Glow Pointer

» Dagens uppdatering

Jag bryr mig inte direkt om dem nya hästarna, jag tror att många av oss bryr sig mer om Den gömda dinosauriens dal. Jag har själv kollat runt mycket om just den dalen jag har t.o.m skrivit om det för typ 6 månader sen!  HÄR hittar ni det inlägget. Men av dem bilderna vi såg idag ser det inte ut så som när Alicia Starnight buggade sig upp och när en tjej kom upp på berget, dock så är skogen ganska lik.
 
Bilden från Alicias blogg för JÄTTE länge sen.
 
 
Men bilderna som vi fick ut såg sjukt bra ut att jag och säkert massa andra längtar efter denna platsen.
 
Men något jag värkligen ogillade är att nordsvenskarna fick det bättre. Jag tycker att tinkrarna som ser nästan exakt likadant ut som nordsvenskarna också ska ha den fördelen eller som nån föreslog på Instagram "Vinterpäls". Ganska orättvisst enligt mig. Det känns som om SSO tvingar nu oss att köpa dem hästarna för att ha den fördelen.
 
Men jag var på äventyr idag och försökte komma upp på berget men min karaktär bästemde sig att flyga baklänges så okej. Men jag fick några bilder på hur det ser ut på andra sidan. Iaf lite:
 
 
Och det slutade med att jag skickades hem :P
 
Ska försöka komma upp, önska mig lycka till ;)
 
EDIT:
Jag kom högre och såg mer o mer:
 
Rätt roligt faktiskt haha xD
 
 
Haha fler personer ville hänga med på äventyr :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: