Cool Blue Outer Glow Pointer

» Sso, beroende eller tråkigt?

Från första början när man har uppdrag osv blir man beroende och vill spela mer få veta vad som händer sen osv, fram till level 15 spelade jag tex varje dag, nästan. Sen när man inte har uppdrag tappar man lusten ibland.. Som ni kanske märkte tog jag en liten paus i typ 3 dagar.. Sedan loggar jag in och vill spela igen. En annan grej som jag gillade var att man gjorde huvud uppdragen i lugn och ro, ensam ingen störde, ingen förstörde. Nu när det kommer nya huvuduppdrag ser man typ 20 personer vid det nya uppdraget.. Man kan såklart igga men men man vet att dem är där.. Att man inte är ensam och njuter,.. Vissa väntar i nån månad för att göra uppdragen, ganska smart men jag kan inte hålla mig, man ser spoilers överallt så.. Levling da? Det tråkigate om finns, efter dagliga enligt mig.  Ja hur kul är det att köra samma bana typ 70 ggr eller mindre eller mer tänk om man har 20 hästar oh shitt.. Ja vissa gillar att levla, tränar sig oså men sen så kan man nästan köra banan och blunda. Jag själv levlade mycket för att få bra hästar på champ men det var tråkigt, men alltid ganska ok när man inte har ngt att göra och samtidigt skypa med en vän. Beroende, det blir alla tror jag. Så fort man kommer hem, starstable så fort man vaknat, star stable. Vissa vaknar kanske t.o.m väldigt före skolan för att spela.. jag själv gillar sso, gillar spela, efter skolan kanske jag spelar då och då men ibland måste man ta en paus, äta, sova, dricka (vatten då eller saft okej, inte öl :p?!) och ja kanske hjälpa något hemma så man inte kommer leva med sina föräldrar hela sitt liv för man inte vet hur man gör te.. Sso är beroende, man slösar pengar osv. Det är ju faktiskt ett spel och man slösar pengar på det, det finns inget fel med det men ibland istället för att ha 30 hästar på sso kanske köp er lite IRL kläder, smink eller vad det nu än är. Jag är den ända i min klass som typ nördar datorn.. Well jag vill jobba med datorer i framtiden, data programmerare eller typ spel skapare who knows?  Vissa vill bara spela sso hela tiden. Tänk på framtiden, tänk vad ni gör nu, sitter vid datorn, gå ut i nån timme och njut.. Jag gör det varje dag, går ut med hunden gör jag tex du kanske kan gå och träffa kompisar eller om du har en hund också gå på en tur. Jag spelar många timmar sso men sammanlagt har jag på mig ca.. 8-10 H Jag kommer hem varje dag typ 14-15 jag lägger mig 24.00 typ så under dem 8-10 timmarna så spelar jag kanske 3-4 sen har jag fyra kvar, 45 min på maten jag äter varje dag, sen 1-2 H med familjen/hjälpa/hunden och resten typ sova. Jag vet att det är konstigt att lägga sig 24.00 men liksom jag vill nt slösa påd dagen lol cx Och juste glömm inte läxorna, dem flesta går i skolan, tänk på betygen som ni får i 6:an, 7:an o 8:an och högre, dem kommer ni behöva för jobb...  Ni kanske har en annan planering på dagen min är annorlunda men men.. Jag hoppas ni förstår att ni inte kan sitta hela er dag vid datorn, jag fick tex syn problem och pga det bär jag glasögon.. Vill ni också ha det? Det är inget kul kan jag säga, tar ni av dem ser ni inte så bra bokstäver osv.... Så tänk på vad ni gör..
 
Adios och skriv gärna en kommentar vad DU tycker om SSo är tråkigt om du är beroende om du kan ändra ngt?


Eeeeeeeeeee man bli beroende

2016-01-13 // 18:42:08

Beroende e inte bra

2016-01-13 // 18:42:53

;( inte bar

2016-01-13 // 18:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: