Cool Blue Outer Glow Pointer

» Den gömda dinosauriernas dal

För ganska långt tag sen klättrade jag med Esmeralda, Aria & Cryss på berg, först stack vi till vattenfallet fast sen bärettade Esmeralda om "Den gömda dinosauriernas dal" Som hon sa låg norr ut över bergen där vi typ var. Då försökte vi klättra utan att lyckas men idag blev jag intresserad, var det värkligen sant? Självaste namnet vet jag faktiskt inte varifrån det kom men jag hittade några bilder på vissa bloggar + en youtube video där en tjej på något sätt kom upp på ena berget. Inläggen från bloggarna och videon är typ 1-2 år gammla så man får hoppas att nån gång dem öppnar det området men just nu såg man som sagt "Jorvik City" på färje kartan.
 
 Videon.
 
Ett par bilder från Alicia Starnights blogg. (hoppas det är okej att jag lånade dem)
 
Sen så hittade jag några typ texter om det på StarStabeleWiki = http://sv.starstableonline.wikia.com/wiki/Den_G%C3%B6mda_Dinosauriens_Dal
 
Och en en karaktär som typ jobbar där som jag tror vi fick träffa med uppdraget i ballongen och kommer ni ihåg slutet av meningen? Kommer knappt ihåg det men typ hoppas vi ses igen eller vet inte måste kolla mitt gammla inlägg om ballonger. Så jag tror vi kommer kunna flyga dit med hanns ballong nån gång i framtiden.
http://sv.starstableonline.wikia.com/wiki/Nic_Stoneground
 
Och så har även starstable bekräftat att det kommer och eftersom vi redan fick Jorvikstallet står Den gömda dinosauriens dal på tur. Läs alla svar HÄR.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: