Cool Blue Outer Glow Pointer

» Ny hemsida

Just nu kan man inte logga in men bara när man kollar på bilderna så tänker man "ÄR DET SÅ SSO SKA SE UT NU?" Liksom wow tänk om den kommer göra det som jag knappast tror. 
 
 
Kolla hästen och ser ni att det är en ny plats? Om det skulle vara de glömda hedarna skulle man kunna se GÅD men det gör man inte :D
 
 
Ännu en ny plats, vild chansning : De gömda dinosauriernas dal? Fast vad gör slottet där hm.. Men kolla tänk om den platsen kommer! Im in love :D
 
 
Snygg grafik eller? Fågelskrämåsen vad annars?
 
 
Och det bästa. Tänk om det skulle se ut sådär? Att man ser hur man sadlar, tränsar osv! Asså wow wow wow..
 
Såklart så är det inte säkert att allt kommer till SSO, detta skulle ju tatt evighter att göra allt det där. Men nån gång i framtiden? Inte omöjligt va! 
Det kan också vara att SSO bara gjorde ett par bilder men det kommer inte alls komma, kanske bara för att locka folk vem vet.
 
 
Profil osv, dock hoppas jag att man kommer kunna byta profilbilden :D  Och som ni ser byta server! Ska ni byta server när den kommer? Jag har nu återskapat GF men vem vet.
 
Jag ger iaf uppdateringar 10/10 stjärnor, den är grymt fin och ja mer modern. Nu har vissa problem med att logga in, inte spela utan ja logga in. Prova annan webb läsare vet ja!


Tycker det skulle vara väldigt coolt om de ändrar grafiken som på bilderna *__*

2014-06-16 // 20:39:12

Kan man typ inte byta server hur mkt man vill? o.o

2014-06-16 // 21:54:38

Har du gjort en til GF isf får jag bara med

2014-06-16 // 22:21:00

Jag ska byta server <3 Kommer sakna alla mina vänner så sjukt mycket (de som inte byter) :c Men jag hoppas också att man kan byta profilbild + att man kan byta hur många gånger man vill så att jag skulle kunna byta tillbaka om jag inte trivs <3 (:

2014-06-22 // 00:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: