Cool Blue Outer Glow Pointer

» The Sims 3 tips

Woh, detta kanske bårde ändras till en sims blogg? hah, efter min semester kanske det blir nån sims blogg vem vet ;)
 
Men tillbaka till ämnet. Många undrar, hur får du detta håret, vart installerar du det osv.
 
Hur man installerar det: https://www.youtube.com/watch?v=R5ISOSZVPYI
 
Det är på engelska men bara kolla vad hon gör och alla länkar har ni i beskrivningen :)
 
Okej från vilken hemsida da?
 
The Sims Resource
Helt klart min favorit sida där det finns ALLT förutom typ bra ridsaker heh x) Där installeras det direkt i sims3pack filer så det är väldigt lätt.
 
Raymonda Equestrian Centre
 
As grym, finns stall (mitt stall har jag laddat ner där) kläder, poeser och även filtar osv.
 
Lakeside Saddlery
 
Ännu en bra hemsida med saker till hästar, ryttare osv.
 
Sen så tipsar jag även TS3 oficiella sida där det finns ursnygga simmar :D
 
 
 
OBS: Från TS3 oficiella hemsida måste ni kolla vilka expansionspaket ni behöver för olika simmar, vissa behöver ni inga, vissa behöver du kanske alla för. Sedan för att installera saker kom ihåg att alltid ha sims saken upp. (inte spelet utan denna menyn you know)
 
Hoppas det hjälpte er och ha det bra !
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: