Cool Blue Outer Glow Pointer

» Lurad nästan eh..

Lita inte på folk, ge aldrig ut ditt lösenord till främlingar endå om du vann 1000 sc på en tävling.. Lita inte lita bara på det sättet att h*n ger sitt telefonnummer till dig och du skriver inte det och h*n  bäkreftar det, kom ihåg det, om jag inte var smart skulle inte jag finnas längre här med er, med mitt konto och allt annat... Snälla lita inte på omnån vill ha ditt lösenord, inte äns dina bästa skype vänner eller nåt.. Kom ihåg du kan bli hackad förlåra allt, ditt SR, Lt och allat annat och sso kommer säkert inte ge tillbaka det. Var nästan lurad av en tjej som hackade en tjej så hackaren är på konto @teenswaager på instagram, bevis, erkännde även att hon ville hacka mig lol.
 
 Bilder från min instagram - http://instagram.com/viktoriacatpaw
 


Sjuka människor det finns.

Svar: Japp..
Viktoria Catpaw

2014-04-05 // 13:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Remember me?

Mail:

Bloggadress/Website:

Kommentar/Comment: